ECORELLA

  • Etusivu
  • Ajankohtaiset tuotteet
  • Elintarvikkeet
  • Kauneus ja hygienia
  • Koti
  • Lahjakortit
  • Terveys
  • Tarjoukset
  • Tietoja meistä
  • Reseptit
  • Etusivu
    • Ajankohtaiset tuotteet
      • Elintarvikkeet
        • Kauneus ja hygienia
          • Koti
            • Lahjakortit
              • Terveys
                • Tarjoukset
                  • Tietoja meistä
                    • Reseptit

                      Palautusehdot

                      Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Pakkaa ja pehmusta lähetys huolellisesti ja lähetä Terveyskauppa Ecorella, Tervasharjunkatu 1, 45720 Kuusankoski.

                      Pyydämme palautuksen yhteydessä ilmoittamaan:

                      • Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
                      • Tilaajan ja tilauksen tiedot
                      • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle.
                      • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

                      Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun asiakas on lunastanut tilauksensa. Kun palautus on hyväksytty, rahatpalautetaan suoraan tilillesi 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

                      Jos palautettu tuote ei ole em. uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisin lähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.

                      Reklamaatio

                      Jos toimitettu tuote on vioittunut, ota pikimmiten meihin yhteyttä. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta TerveyskauppaSylille (aputoiminimi Terveyskauppa Ecorella). Virheilmoituksensaatuamme neuvottelemme asiakkaan kanssa sopivasta ratkaisusta.

                      Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme.

                      Tuotevastuu ja vahingonkorvaukset

                      Pyrimme aina myymään virheettömiä tuotteita, mutta toisinaan voi mukaan eksyä virheellinen kappale. Kannamme yhdessä tavarantoimittajiemme kanssa lain mukaisen vastuun virheistä ja tuotteen aiheuttamista vahingoista. Virhetapauksissa pyrimme aina ensin ratkaisemaan ongelmat yhdessä asiakkaan kanssa.

                      Sovellettava laki ja erimielisyyksien ratkaiseminen

                      Terveyskauppa Sylin (aputoiminimi Terveyskauppa Ecorella) ja asiakkaan välisessä sopimussuhteessa sovelletaan Suomen lakia. Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Tarvittaessa asiat käsitellään Kymenlaakson käräjäoikeudessa.

                      Asiakaspalvelumme palvelee sähköpostitse ecorellaveturi@gmail.fi tai puhelimitse 0503112348.

                      • Yhteystiedot
                      • Tietosuojakäytäntö
                      • Evästekäytäntö
                      • Toimitus
                      • Käyttöehdot
                      • Peruutusoikeus
                      • BLOGI
                      • Klarna
                      • Posti